Minnen <3

Allt bilder innan "huset i Thailand bilden" är taget från Lindas blogg (låst) Säg bara till om det inte var okej! <3
Resten är från min mobil :)


Angelica, Jag och Madde. På någon cup.. :)

HAHA, uch gud va ful jag va! Angelica och jag <3

As garv... :D <3



Haha, Linda och Frida <3

Linda och Jag <3

Linda och Hanna <3

Asså gud hur himla söt får man va!?
*Linda efter en fotbollscup, stolt ;)*

Haha, vi visste inte hur man satte på tio sekunder elr nått.
Så jag fick springa, haha!!

Madde, Hanna och Linda! SÖTA!

När vi var typ 7-8 år <333
Haha, visst ser jag glad ut ;) xd



Såhär se vårat (mormor och morfars) fina hur ut. Som vi ska bo i :)

Jag och Madde <3 I will never leave you!

Jag och Elinor.. <3

Hanna och Frida <3 :)

Jaa... xd

Jag och Madde, efter någon fotbollsträning :)

Emma, HAHA! <3

... <33


En video Linda gjorde för ganska länge sen till mig... :) <3
Saknar verkligen oss... :( Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta!
För om du skulle vara  en tår i mitt öga, så vill jag aldrig mer gråta för jag
vill inte förlora dig mer än vad jag har gjort. Linda bby, älskar dej (:

Kommentarer
Postat av: Linda

Fint, den sista bilden var speciellt fin :D

kommer aldrig glömma allt roligt vi gjort :)

vi kanske inte dör som bästavänner..

men som systrar <3

älskar dig, kram

2010-01-25 @ 19:30:46
URL: http://frazzeh.blogg.se/
Postat av: Linda

haha , jag visar stolt upp min medalj på två bilder xD

2010-01-25 @ 21:23:50
URL: http://frazzeh.blogg.se/
Postat av: Anonym

GULLIG VIDEO:)

2010-01-26 @ 14:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0