Dans + ögonfransfärgning

Hejsan!
Kom nyss hem, har varit på dan sen var jag på ansiktsbehandling. Eller jag färgadeögonfransarna och tog bort den där röda fläcken under ögat som jag visade er för ett tag sen...
När man skulle ta bort flecken var det typ som en gul blixt. Som man typ sköt på fläcken. Hehe, så det blev alldeles gult i hela huvet.
Och när man skulle färga ögonfransarna så sätter man på färg och sen liggar man där ett tag. Men det känns typ ibland som om ögonen ska brinna upp ;) xd

Sen har vi en ny danslärare också :)

Känner ni igen henne, hon kom 10 i idol 2009. Det är faktiskt lite coolt :)
 Man se absolut inte bra på den här bilden. Kommer annan i morgon!

Nu ska jag duscha, sen ska jag kolla på robinson :)
PUSSAR!

Kommentarer
Postat av: michaeljacksonismylife.blogg.se

Hon går i min syrras skolan elr klass har träffat henne hon heter nicol elr hur :)

2010-01-28 @ 20:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0